پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

به کمک شما نیاز دارم

درود بر شما 

یک ماه میشه که به دیدار شما نیامده ام دلیل این مسئله اصلاح و به روز کردن سایت 

www.iirla.com 

است این سایت اولین سایت جستجوی آنلاین ایرانی در کشور و شاید هم در دنیا باشه که اطلاعات خوبی در اختیار مخاطبین قرار میده. 

اکنون از شما دعوت می کنم به این سایت که به صورت آزمایشی راه اندازی شده سر بزنین البته برای مشاهده گلها و گیاهان باید عضو بشین. 

کمک شما به من اینه که پس از بررسی سایت نظر خودتون رو برای من بنویسین 

سپاس

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسین جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 21:37 http://hossen91.blogfa.com

عالی بود.
به وبلاگ من سر بزن ودر مسابقه شرکت کن، فرصت برنده شدن را از دست نده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد