پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

تقاضا

دقایقی پیش برای خرید قارچ رفته بودم یک بسته 250 گرمی قارچ داخل یک بسته پلاستیکی که حسابی سلفون پیچ شده بود. 

کاسب محل می خواست اونو داخل یه کیسه پلاستیکی دیگه بذاره که به یاد این همه پلاستیک در اطرافم افتادم که از سر و کول زندگی ما بالا میره ،مانع از کارش شدم و گفتم به کیسه نیاز نیست و این را بارها به او تذکر داده بودم اما هیچگاه به خرجش نرفته بود. 

به یاد آن همه کیسه که در منزل جمع کرده بودم افتادم به یاد دشت هایی که از کیسه های پلاستیکی پر شده است از شهرهایی که پلاستیک از سر و کولشان بالا می رود، تصمیم گرفتم همینکه به منزل رسیدم از دوستداران محیط زیست بخوام که بیاییم کمپینگی ایجاد کنیم و با این مسئله مبارزه کنیم  

فکر می کنم مبارزه کردن ساده است فقط کافی است وقتی خرید می کنیم برای بسته هایی که خود دارای پکیج مناسب است را  داخل پلاستیک دیگری نکنیم فقط همین واقعا چه اشکالی داره با خود یک سبد خرید داشته باشیم و برای هر چیزی از کیسه های نایلونی استفاده نکنیم!!؟

اسم آن را هم بذاریم کمپینک مبارزه با پلاستیک 

حالا کی باهامه

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 02:49 http://nasimkani.blogfa.com

من باهاتم

سپاس
سایت زیبای شما را مشاهده کردم
سلامتی و زیباترین دنیا را برای شما ، همسر گرامی و دختر کوچولوی زیبای تان آرزو دارم
نمی دانم برای ایجاد یک کمپین خوب چگونه عمل کنم اما می دونم که ما باید برای کره زمین و نجات آن از دست خودخواهی انسانها به صورت جدی اقدام کنیم.
ما در تهران به خاطر خودخواهی های خودمان داریم خفه می شیم .

فرزانه جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 12:45 http://mohandes1382.blogfa.com

من هم همیشه خریدامو تو ساک حمل میکنم وتاجایی که ممکنه پلاستیک از مغازه دار نمیگیرم البته من با مغازه دارها صحبت میکنم وعلت وهم میگم 3 تاشون من ومیبینن میدونن پلاستیک بیپلاستیک ولبخند مزنن اونها هم خوشحالن حداقل 100 تومن توجیبشون میمونه هروقت منخرید میکنم

درود بر شما و همه آنهایی که به محیط زیست اهمیت می دهند

علی بیگی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 22:30 http://www.parssomash.blogfa.com

درود بر شما بنده با افتخار لینکتون کردم شما هم بی زحمت به نام (پارسوماش.علی بیگی)لینک بفرمایید

نجمه پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 12:52 http://khodaiatanham.blogfa.com

زندگی نشان می دهد کسانی را که سنگین و بزرگ راه رفتند و خرد و شکسته شدند.
زندگی می گوید من با تو مهربانم، خیلی مهربانم اگر تو با خودت نامهربان نباشی.

بهار شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 21:31

باسلام وتبریک ولادت بانو فاطمه زهرا به شما استاد گرامی.
این اولین بار که من مطالب سایت شما رو می خونم اما باید بهتون بابت این سایت خوب وهم چنین توجه شما به معظل الودگی محیط زیست تبریک بگویم واز شما قدر دانی کنم .من افتخار میکنم که عضو کمپینگ مبارزه با پلاستیک باشم .پس به امید یه تحول بزرگ در زندگی همه ادم های زمینی.

نجمه(◕‿◕) چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 15:32 http://khodaiatanham.blogfa.com


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____ ____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد