پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

چرا قالب وب را عوض کردم؟

سلام 

اصل برای من از ابتدا این بوده است که برای لحظاتی هر چند اندک که مهمان من هستید فضایی سرشار از احترام به حقوق شما ایجاد کنم. 

قالب قبلی زیبا اما به نوعی طراحی شده بود که بخش قابل توجهی از صفحه مانیتور به فضای منفی اختصاص داشت و برای منظوری که طراح در نظر گرفته بود(خاطره نویسی) بسیار زیبا می نمود اما برای مطالبی که من ارایه می کردم انتظار را برآورده نمی کرد. 

البته رنگ زرد این قالب نیز خوشایند من نیست، شما در باره انتخاب قالب جدید چه نظری دارید؟ 

لطفا مرا راهنمایی کنید چه قالبی برای فعالیت من مناسب است؟ 

سپاس و بدرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد