پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

دنیای کوچک وبلاگ نویس

چند سالی بود که دلم می خواست وبلاگی درست کنم و با عزیزانی که مثل خودم دغدغه سرسبزی کشورم ایران را در دل می پرورانند ارتباط برقرار کنم. جند ماهی بیش نیست که به این آرزو جامه عمل پوشانده ام البته راه نرفته بسیار است و برای نتیجه گیری بسیار زود است اما گشت و گذار در میان این همه وب چشم انداز آینده را کمی برای من روشن ساحته است.  

بگذارید اعتراف کنم که دنیای وب مرا راضی نکرده است. زیرا ...

 هر روز دهها نفر از وبلاگ بازدید می کنند اما نمی دانم چرا هیچکس نظری ، حرفی و ایرادی به این همه مطلب ندارد؟ 

شما که اکنون مهمان من هستید ایراد کار را در کجا می بینید؟ 

این سیاهه ها که هر روز با عشق و علاقه برای شما تهیه می کنم به نیاز شما پاسخ نمی دهد؟ 

حال که وقت خودم را صرف این کار می کنم برای بهرمندی بیشتر از زمان شما چه مطلبی را برای اشتراک گذاری مفید تر می دانید؟ 

بهترین روش برای جذب مخاطب و همراهی بیشتر چیست؟ 

من بیشتر از همیشه به یاری شما نیازمند هستم لطفا مرا راهنمایی فرمایید. 

بدرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد