پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

مژده بزرگ به مهندسان فضای سبز، معماران منظر و طراحان محیط

سایت اطلاعات جامع فضای سبز و معماری منظر با موفقیت مرحله آزمایشی خود را پشت سر گذاشت

درود بر شما

امشب با خبری خوب به دیدار شما آمده ام، آرزوی دیرینه من در حال عملی شدن است، سالها قبل اولین نرم افزار فضای سبز ایرانی را برای اولین بار با عنوان پردیس با همکاری تعدادی از علاقمندان تولید کردم که با استقبال خوبی از سوی متخصصین مواجه شد اما از آنجا که ما عادت کرده ایم پروژه های بزرگ را به دست عوامل دولتی کلید بزنیم از سوی مدیران و متولیان وقت مورد استقبال قرار نگرفت و حتی سعی شد با بایکوت خبری در سازمان شهرداری و وزارت کشور آن کار بزرگ کم اهمیت جلوه پیدا کند اما هیچ ابری توان پوشاندن خورشید را ندارد. 

ده سال قبل با هزینه ای بالغ بر 400.000.000 ریال آن پروژه انجام شد اما آرزوی من داشتن برنامه ای عملی بود که با مشارکت همه متخصصان و دانشمندان فضای سبز، طراحی محیط، معمار منظر و باغبانی بود تا به وسیله آن در مسیر سر سبزی  و آبادانی  ایرانی گام برداریم.

نمی دانید چه اندازه خوشحال هستم  امروز با موفقیت فاز یک سایت جامع اطلاعات فضای سبز و معماری منظر با موفقیت آزمایش شد و با درصدی از اطلاعات مورد آزمایش قرار گرفت، اکنون این سایت برای بررسی اشکالات احتمالی فعال است  انتقال 80 درصد اطلاعات باقی مانده به سایت درحال انجام است و امید که تا پایان تابستان با تلاش شبانه روزی تیم همکار با موفقیت به اتمام رسد.

اکنون دست یاری به سمت شما دراز می کنم و استدعا دارم دقایقی از وقت خود را به بررسی سایت به آدرس زیر اختصاص دهید و نظرات خود را از طریق ایمیل مشخص شده به من منتقل نمایید تا با راهنمایی شما با حداقل اشکال و ایراد این سایت بتواند همکار علاقمندان به فعالیت تخصصی  در تمامی پروژه ها باشد.

آدرس سایت :

www.iirla.com

www.iirla.ir

www.golgoft@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد