پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

یک پیشنهاد برای کسب درآمد مهندسان

 شاید این پیشنهاد کمی عجیب باشد اما اعتقاد دارم برای پیشرفت، ما به هم نیاز داریم تا میهن خود را آباد کنیم. 

 بی تردید نمی توان به دولت تکیه کرد زیرا پیکره دولت اسیر جامعه آماری و بروکراسی پیچیده خود شده است، صادقانه اصرار دارم بگویم که بیشتر از آن که به ساختار بروکراسی اعتماد داشته باشم به فکر و بازوان جوانان این مرز و بوم اعتقاد دارم.

 برای اینکه به صورت تخصصی با مطالب تخصصی پیرامون دیوار حایل سبز آشنا شوید ابتدا به وبلاگ زیر مراجعه فرمایید و مطالب آن را مرور کنید

 

 http://fuzhandasht.persianblog.ir 

دوستان عزیز

بیش از 70 درصد شهرهای کشور در حاشیه دو رشته کوه البرز و زاگرس قرار دارد و یکی از معضلات مهم مدیریت شهری سازماندهی دیوارهای حاصل از خیابان کشی -یعنی ترانشه های درون شهری- است که چهره ای نا زیبا به شهرهای ما می دهد.

دیوار حایل یکی از راههای مقابله با شیب های تند می باشد که برخی مواقع با فرسایش شدید نیز مواجه است .

دیوار حایل سبز علاوه بر ایجاد دیوار حایل مقاوم در برابر لغزش و فرسایش به وسیله کاشت گیاهان می تواند به معیارهای زیست محیطی مورد نظر شهرداران نیز  بسیار نزدیک می باشد و با توجه به کمبود زمین برای ایجاد فضای سبز به افزایش سرانه فضای سبز نیز کمک می کند.

ما آمادگی داریم از ابتدا تا انتهای کار با شما باشیم و تمامی مراحل احداث دیوار حایل سبز را - محاسبه، طراحی و ... - را در کنار شما باشیم و بدون هیچ گونه نگرانی با انجام یک فعالیت مولد و سودآور به همراهی با شما فتخار کنیم.

اکنون بدون تردید و با اعتماد به نفس مورد اتتظار از یک مهندس عمران سطوح شیبدار پیرامون خود را مورد مطالعه قرار دهید سپس با من تماس بگیرید (09123497257) و چند تصویر از محل مورد نظر را از زوایای مختلف به ایمیل زیر ارسال کنید من نقشه تیپ و تعدادی تصویر از مراحل اجرا را برای شما می فرستم  پس از آشنایی کامل با نحوه اجرای دیوار حایل سبز اکنون مرحله اجرای کار است.

ابتدا به شهرداری ناحیه و منطقه نزدیک به محل زندگی خود (معاونت عمرانی و مسئول فضای سبز) و در صورت دسترسی به شهردار ایده خود را با ارایه تصاویر به آنها ارایه نمایید.

مطمئن هستم ایده شما از سوی آنها مورد استقبال قرار می گیرد.

اگر خود شرکت دارید از طریق شرکت خود و گرنه یک شرکت مطمئن پیدا کنید و با آن شرکت شرایط انعقاد قرارداد را دنبال کنید.

شما به زودی در این زمینه تجربه های زیادی کسب خواهید کرد.

تنها یک قول به من بدید که اگر در این زمینه موفق بودید در مسیر آینده خود شرایطی را برای مهندسین جوان به وجود بیاورید تا آنها نیز به راحتی بتوانند قابلیت و توانمندی های خود را به ظهور برسانند. 

در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر به وبلاگ من در http://fuzhandasht.persianblog.ir مراجعه فرمایید و چنانچه به اطلاعات بیشتر نیاز داشتید با من تماس بگیرید

موفق باشید - بدرود

شریعتی

shariati83@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد