پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پردیس

معرفی گلها و گیاهان زینتی- استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

گیاهان‌ تأکیدی‌

گیاهان‌ خاص‌ پر زرق‌ و برق‌ به‌ علت‌ داشتن‌ گلهای‌ بزرگ‌ و زیبا، برگها یا میوه‌های‌ پرجلوه‌ و شاخ‌ و برگ‌ پیچ‌ خورده‌ و کج‌ خود توجه‌ را به‌ سمت‌ خود جلب‌ می کنند. به گل های پر جلوه گیاهان تاکیدی می گویند.

گیاهان‌ تاکیدی‌ را در هر کجا که‌ می‌خواهید یک‌ نقطه‌ باغبانی‌ شگفت ‌انگیز داشته‌ باشید، مورد استفاده‌ قرار دهید: ورودی‌ حیاط‌، در وسط فضای‌ چمن‌، در گروه های‌ کوچکی‌ که ‌به‌ صورت‌ یک‌ بستر جزیره‌ای‌ شکل را باید تشکیل دهند یا حتی‌ درگلدآنهای گل یا میانه‌‌ گیاهان تاکیدی ممکن‌ است‌کوتاه‌ عمر باشند بنابر این‌ گیاهانی‌ را انتخاب‌ نمایید که‌ در مدت زمان‌ی که گل ندارند نیز ویژگی های برجسته ای داشته باشند.  

می توانید بستر مورد نظر را به گونه ای طراحی کنید که زمان گلدهی متفاوتی داشته باشند، به بیان دیگرمراقب‌ باشید تا همه‌ آنها به‌ یکباره‌ در صحنه‌ نبوده‌ و یا حیاط‌ شما به‌ صورت‌ یک ‌مهمانی‌ با لباس‌های‌ مختلف‌ در نیاورند.

نظرات 2 + ارسال نظر
آمنه حسن زهی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 11:04

باسلام وخسته نباشیدخدمت شما دلسوز ایرانی من اولین بارمه که دارم از این وبلاگ دیدن میکنم به نظر من مطالبتون خیلی جامع وکامله من دنبال همچین اطلاعاتی بودم که به لطف شما پیدا کردم با تشکر.

بزرگواریتان مرا شرمنده می کند
بی تردید شما هم مطالب جامعی در اختیار دارید که می توانید عرضه نمایید
هدف من ایجاد یک جامعه و گروهی است که تمایل به اشتذاک گذاری مطالب باشند
آیا حاضر هستید به این جامعه علمی بپیوندید
بدرود

آمنه حسن زهی چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 22:01

سلام خسته نباشید مجدد راجع به این پیشنهادتون در مورد پیوستن به جامع علمی خیلی خوشحال میشم همکاری بکنم البته من فعلا فقط یک دانشجوی ترم پایینی مهندسی فضای سبز هستم البته کتابهایی هم دارم که یه سری اطلاعات در مورد فضای سبز داره حالا نمیدونم چطوری میتونم همکاری بکنم لطفا راهنماییم بکنید ممنون

سایت های زیر تا پایان تابستان به روز می شود
www.iirla.com
www.golgoft.com
iهر دو با ir کانکت می شود
سپاس از توجه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد